ÄHLMGK Affärsnätverk 11 oktober

VÄLKOMMEN TILL NÄTVERKSTRÄFF

Onsdag 11 oktober, samling från 11.00 och start 11.30.

Två sittningar och en mellanakt

Bäste entreprenör

Detta är en inbjudan till dig och en kollega att besöka vårt affärsnätverk för att skapa dig en egen uppfattning om detta är just för er.

Träffen är helt gratis för er och om ni beslutar att stanna på vår lunch med massor av företagare, så betalar ni endast för denna själva.

ÄHLMGK Affärsnätverk är framtaget av Mikael Gräntz i samråd med Ängelholms GK. Med fokus på affärer och synergier mellan entreprenörer, har 12 års nätverkserfarenhet samlats under ett tak

och att vi sitter på en golfklubb gör oss inte till ett golfnätverk – det ger oss enbart möjligheter till sporten. Faciliteterna och restaurangen skapar den perfekta miljön för oss.

Att komma som gäst till oss innebär att ni vill göra fler affärer genom fler kontakter på ett professionellt sätt.

Låt oss visa vad vi går för och sen är det ni som tar beslutet.

Anmälan till träffen gör ni på denna länk: https://www.mgzmedia.se/eventinformation-och-anm-lan/ahlmgk-natverkstraff-2023-10-11-11-30/form

Önskar ni komma tillsamman med en eller flera kolleger, så be dom gå in på ovan länk och anmäla sig.

Träffen är gratis för alla våra gäster och man betalar endast för sin egen lunch.

Schemat för träffen ser ut som följer:

11.00-11.30

Ankomst och registrering med lite mingel, kaffe och kaka.

11.30-11.45

Samling konferenslokalen och bordsplacering.

Välkommen och presentation.

11.45-12.00

Sittning 1.

Presentation

12.00-12.30

Mellanakt

12.30-12.45

Sittning 2.

Presentation

12.45-13.45

Avslutning och lunch för de som vill.

Spelar du golf?

Nätverket och klubben bjuder på green fee för alla våra medlemmar och gäster i samband med våra träffar. Du spelar 9 eller 18 hål tillsammans med övriga medlemmar och gäster från 14.00. Så glöm inte klubbor och skor – ingen föranmälan krävs.

Varmt välkommen.

Bästa hälsningar